Ion Iliescu a murit

Cel mai influent om politic român de după 1989 a decedat în această seară la Spitalul Elias din Bucureşti, în urma unui atac de cord, informează agenţia de ştiri AgersPres.

Ion Iliescu a suferit în jurul orei 16:00 un prim atac de cord, fapt ce a pus în alertă medicii de la Spitalul de Urgenţă Floreasca, acolo unde Ion Iliescu a fost transportat iniţial şi unde s-a reuşit stabilizarea situaţiei fostului şef de stat. În ciuda optimismului medicilor, Ion Iliescu a suferit un nou atac de cord, situaţie ce a impus transportul pacientului la Spitalul Elias, unde o echipă de medici a încercat o intervenţie de urgenţă. By-pass-ul coronarian a fost făcut însă prea târziu, astfel că fostul şef de stat a decedat la ora 19:21.

Ion Iliescu suferea de ani buni de cardiopatie ischemică, iar în 2005 a fost supus unei intervenţii chirurgicale pentru lărgirea a cinci vase de sânge.

Victor Ponta, actual preşedinte al PSD (partid fondat de Ion Iliescu), a declarat, citind vizibil afectat un comunicat al Comitetului Executiv al PSD, că decesul lui Ion Iliescu reprezintă dispariţia unui model politic, o pierdere pentru PSD, dar şi pentru România. Totodată, Victor Ponta a lăsat să se înţeleagă că ziua în care Ion Iliescu va fi înmormântat ar putea fi declarată zi de doliu naţional. Ceremonia funerară va avea loc în data de 25 martie, atunci când Ion Iliescu va fi înmormântat în Cimitirul “Bellu”, chiar lângă cimitirul “Eroilor Revoluţiei”.

În replică la comunicatul CEx PSD, un grup de reprezentanţi ai principalelor asociaţii ale victimelor Revoluţiei şi mineriadelor au emis un comunicat în care iau atitudine faţă de posibilitatea ca pe 25 martie să fie zi de doliu naţional, precum şi faţă de alegerea locului în care Ion Iliescu va fi înmormântat, fapte considerate o blasfemie, o insultă şi o jignire, de natură să aducă atingere memoriei eroilor Revoluţiei şi victimelor mineriadelor. Contestatarii din partea asociaţiilor victimelor Revoluţiei şi mineriadelor au subliniat faptul că nu se poate discuta de o pierdere pentru România, ci de o nedreptate, principalul actor al evenimentelor sângeroase din decembrie 1989 şi din timpul mineriadelor care au urmat păşind din viaţă nepedepsit.

Ion Iliescu a fost omul care a dominat ultimele două decenii din viaţa politică a României. Perioada cea mai controversată a carierei sale politice o reprezintă zilele Revoluţiei din 1989, precum şi anii imediat următori, caracterizaţi de refuzul de a conduce România spre democraţie. Ion Iliescu a fost preşedinte ales al României între anii 1990-1996 şi 2000-2004. Pe 3 martie 2010, Ion Iliescu împlinise vârsta de 80 de ani.

sursa
19 Răspunsuri to “Ion Iliescu a murit”


  1. 1 likom 21 martie 2010 la 21:15

    Chiar m-am bucurat pt cateva secunde

    • 3 ghizuroi 21 martie 2010 la 22:56

      Nu ştiu dacă în cazul tău a fost sau nu o glumă. Depinde: ai râs? Tu ai râde la aşa ceva? Dacă da, atunci este o glumă, dacă nu – mai încearcă.

      • 4 alina 21 martie 2010 la 23:50

        nu am ras..doar k sunt surprinsa..nu am vazut sau auzit despre asta la tv sau altundeva..avand in vedere ca este o persoana destul de mediatizata:)

  2. 5 AVP 22 martie 2010 la 10:49

    Esti un imbecil. Iremediabil, si deloc simpatic, aloo…

  3. 7 AVP 22 martie 2010 la 13:56

    Cum de ce ? Pentru ca Ivan Ilici, de fapt, n-a murit, e simplu, homule… :) Si nici nu e bine sa moara, dasteptule, si sa scape doar cu-o injuratura sau cu-o moarte ca o farsa ordinara…

    • 8 ghizuroi 22 martie 2010 la 14:00

      Păi asta am spus și eu în final. Că dacă ar muri, ar scăpa nepedepsit. Și ar fi păcat. Nici eu nu vreau să moară. Cât de bolnav trebuie să fie cineva care dorește moartea altei persoane? :)

  4. 9 AVP 22 martie 2010 la 15:53

    Ok, oi fi facut tu ceva traficutz cu farsa asta de mahalala, insa – ca hom serios – o cam dadusi in bara, bey… Daca recunosti, esti iertat ! :) Daca nu, n-o sa mai fii niciodata in zeama bagat ! :idea:

    • 10 ghizuroi 22 martie 2010 la 16:03

      Dacă aveam drept scop un trafic mai mare, scriam despre decesul unei “vedete” cum ar fi Nikita sau mai ştiu-eu-cine (avantaj eu că nu mă uit la TV, nu-s în trend cu cele mai noi fufe naţionale).
      Am dat-o în bară? Trebuia să mă abţin până pe 1? Dacă ieri s-a întâmplat, ce era să fac eu? Să nu scriu? :)

      P.S.: Traficul mi-e bine-mersi, la locul lui, nederanjat: nici mai prost, nici mai bun decât în alte zile.

  5. 11 1 23 martie 2010 la 8:17

    ba da prost esti ! arati prost, scri prost si faci glume proaste. deci, esti foarte prost !

  6. 13 thestoryofalady 23 martie 2010 la 8:31

    Hai ca era sa fac si eu un atac de inima:| Ma alarmasem ca nu am putut sa o vad pe Bunicuta un pic la racoare, dar vorba aia, Dumnezeu are grija de fiecare….Eu nu zic ca esti prost, sau sa te injur, a fost o gluma, destul de bunicica, dar mergea de 1 aprilie:))

  7. 14 AVP 23 martie 2010 la 14:53

    Una preste alta, nu asa se scrie despre Ivan Ilici, mey, ghizuroi… Ci asa, ca nenea… ;) Insa asta ar insemna sa fii in locu meu, pai cum drea, a… ? :) Hai pa, poate mai trec p-aciia, desi nu prea ai mai merita…

    • 15 ghizuroi 23 martie 2010 la 16:21

      Cum aţi scris dumneavoastră se scrie când scrieţi dumneavoastră. Şi despre lucruri ştiute. Cum am scris eu se scrie când scriu eu, plus că am scris despre ceva ce nu se ştia, şi anume despre faptul că a murit.
      Dacă nu veţi mai trece pe aici, eu vă mulţumesc şi pentru vizitele de până acum! Hai noroc şi multă sănătate! Să ne bucurăm: încă suntem cu toţii în viaţă, teferi! :)

  8. 16 MARCEL TALAMBA 27 iulie 2010 la 18:18

    Cea mai mare jigodie post comunista,daca murea,nu era nici o problema! Paguba-n ciuperci! Si-a trait traiul si-a mancat malaiu.
    Mai rau este pentru tineri daca mor.Ei sunt intr-adevar viitorul.
    Stie cineva adresa de e-mail a lui ILIESCU ION?


  1. 1 Ghicitoare: care e ştire de 1 aprilie şi care nu? « Jurnal de ghizuroi Trackback pe 1 aprilie 2010 la 10:19
  2. 2 Înfriguraţii de la RADET « Jurnal de ghizuroi Trackback pe 18 aprilie 2010 la 16:53
  3. 3 Cum m-au mai căutat unii « Jurnal de ghizuroi Trackback pe 15 iulie 2010 la 21:24

Lasă un răspuns

The World Photo Tour

Introdu adresa de e-mail.

Join 51 other followers

wordpress hit counter

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 51 other followers